Filtr Oleju Suzuki DF150 - DF350

40,00 zł
REC16510-96J00
Nowe
1 Przedmiot

Filtr Oleju Suzuki DF150 - DF350

Numer katalogowy: REC16510-96J00

Numery OEM: 

Suzuki: 16510-93J00, 16510-96J00, 16510-96J10

Ilość
Add to wishlist

Przelewy24 gwarantują bezpieczeństwo transakcji.  

16 innych produktów w tej samej kategorii:

Mocowanie silnika dziobowego

158,00 zł
Availability: 1 W magazynie

Utrzymaj swój elektryczny silnik do trolingu w doskonałym stanie dzięki wspornikowi silnika do trolingu XL firmy RAILBLAZA! Łatwo regulowane i zdejmowane, to sprytne akcesorium zapewnia spokój na wodzie i podczas podróży. Ponadto elastyczny pasek i funkcja przesunięcia sprawiają, że idealnie nadaje się do każdego zastosowania — teraz to jest wygoda!

Numer katalogowy: 04-4148-11

Cechy:

- Może być przesunięty do wewnątrz lub na zewnątrz, aby dopasować go do ustawienia wału silnika do trolingu.

- Regulacja wysokości w celu dopasowania do różnych wysokości wału.

- Elastyczny pasek utrzymuje wałek w niewoli, aby uniknąć wibracji na drodze lub na wodzie.

- Można go zdjąć, aby uzyskać czysty pokład, gdy używany jest silnik do trolingu

Części w zestawie:

1 x montaż wspornika silnika do trolingu XL

Turbosprężarka GARRETT 836026-5013S...

4 000,00 zł
Availability: 1 W magazynie

Turbosprężarka GARRETT 836026-5013S Yamaha/Kawasaki

Numer katalogowy: 836026-5013S

Numery zamienne: 739548-5001, 739548-0001, 739548-1, 836026-5013, 836026-0013, 836026-13

Parametry ogólne:

Producent: Garrett

Seria: GT

Zakres mocy: 250-360 KM

Pojemność silnika: 1.8-3.0 l

Łożyska: Kulkowe podwójne z chłodzeniem wodnym

Część ssąca:

Wirnik ssący: Stalowy

Średnica wlotu części ssącej: 76 mm (3")

Zewnętrzna średnica wirnika ssącego: 60 mm

Wewnętrzna średnica wirnika ssącego: 47 mm

Średnica wylotu części ssącej: 50.8 mm (2")

Zawór upustowy: Brak

Część wydechowa:

Wirnik wydechowy: Stalowy

Flansza wydechowa (wlot): T25 Single Scroll

A/R: 0.86

Zewnętrzna średnica wirnika wydechowego: 54 mm

Średnica wylotu części wydechowej: T25 5 śrub

Wastegate: Wbudowany

Solenoid sterujący turbo: Brak

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania i analizować ruch. Kontynuując korzystanie z witryny, wyrażasz zgodę na ich użycie.